La fotografia i el judo. Aficions compartides

Entrenament JUDO

Seguint amb el propòsit anunciat en una publicació anterior de coneixe’ns una mica millor el post d’avui està centrat en dues de les meves aficions principals: la fotografia i el judo.

L’interés per la fotografia em ve de la infància. Fer fotos fa anys era gairebé un privilegi, Havies de tenir cura del nombre de fotografies que el carret que havies col.locat a la màquina et permetia fer. Fins que no les tenies en paper no sabies si el  que havies captat era el que volies. Recordo aquell procés com una aventura. Avui és més fàcil. Fas una fotografia, la mires i si no t’agrada l’esborres. Si la consideres bona la comparteixes en qüestió de segons.

Una altra de les meves aficions és el Judo. No com a esportista però, sí com a seguidora. Sóc mare de judoca i això ha fet que passés moltes hores entre grades veient a judoques de totes les edats.

La millor manera de gaudir de les aficions és posar-les en pràctica i vaig adonar-me que fotografiar entrenaments i competicions de Judo em motivava doblement.

A continuació us deixo un clip de Judo de l’entrenament d’estiu a Cabrils

Quines són les teves aficions?  Quan les practiques?

anigif_escriu un comentari

Publicacions relacionades:

Shochu Geiko a Cabrils

Així sóc jo_ Clip 01

Stage Pre-temporada Lloret de Mar

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.